Cvičení pro větší růst

Hlavními složkami toho, zda jste vysoký nebo nízký, je vaše kostra (zejména páteř) a konfigurace svalů. To je to, na co se musíte zaměřit pro vyšší růst – přirozeně.

Páteř hraje klíčovou roli v celkové výšce a to je prvek, na kterém můžete pracovat, abyste byli vyšší. Existují dva skvělé cviky, které můžete dělat každý den a které během několika týdnů přinesou skvělé výsledky, pokud jde o výšku. Cvičení lopatek je skvělou volbou pro zlepšení držení těla, celkového zdraví a krevního oběhu. Po 1-2 týdnech pravidelného používání tohoto cvičení zaznamenáte obrovské zlepšení své výšky.

Nebo si můžete jen lehnout obličejem dolů na zem s nataženýma rukama a relaxovat. Můžete si všimnout, že se vaše paže dotýkají podlahy, ale pak musíte paže a ruce zvednout od podlahy co nejvýše po dobu alespoň 10 sekund a poté je spustit zpět dolů. To je třeba opakovat 4-5krát denně a poté se vaše záda, krk a ramena roztáhnou do vzpřímenějšího a přirozenějšího držení těla.

Železo – o tento minerál se vyplatí pečovat

Bez správné dávky železa není žádné lidské tělo schopno správně fungovat. Poptávka po tomto prvku je u každého jiná, vše závisí na věku, pohlaví, fyzické aktivitě, prodělaných nemocech a stravě. U zdravého člověka je to 1-2 mg denně, jinak u těhotných žen by se pak dlouhá doba měla pohybovat kolem 3 mg.

Bohužel jedna věc je přijatá dávka a druhá biologická dostupnost. O množství železa, které v našem těle skutečně zůstane, rozhoduje především strava, kterou používáme – stravitelnost lidí, kteří jedí masné výrobky, bude mnohem větší než u těch, jejichž hlavní složkou stravy jsou obiloviny.

Jednoduše to znamená, že byste měli jíst o něco více potravin bohatých na tento prvek, než potřebujete, protože ne vše naše tělo vstřebá. Nedostatečné množství tohoto prvku může vést k anémii. Doplnění stravy o přípravky s obsahem se doporučuje zejména těhotným a kojícím ženám. u nedonošených dětí, chudokrevnosti.

Jak dosáhnout tréninkového cíle?

V současné době nabízejí firmy, obchody a posilovny na trhu mnoho způsobů, jak dosáhnout dokonale vytvarované postavy. Nabízejí různé diety, vybavení jako atlas, běžecký pás atd. V poslední době je módou používat přístroj Total crunch. Jak známo, vše má své příznivce i odpůrce.

Také uvedené vybavení má různé názory. Jiným to pomáhá a vidí výsledky, zatímco jiní vidí výsledky. K čemu tedy Total crunch je? Primárně slouží k „vytvarování“ vaší postavy. Na fóru Total crunch se však můžete dočíst, že tahle výbava je na všechno, je fakt na prd. Proč? Rozhodně není možné vyřezávat tělo pouze jedním zařízením. To je nemožné.

Kdyby tomu tak bylo, nikdo by nešel do posilovny, ale koupil si přes internet totální crunch a nedalo by to. Producenti vždy na internetu slibují „zlaté hory“ vydělávání na naivitě lidí. Proto stojí za zvážení nákup Total crunch. Protože podle mínění ostatních je tento nákup zbytečný. Je lepší používat posilovnu a mít pomoc trenéra.