Proč se vyplatí trénovat?

Každý z nás ví, jak důležité je vést zdravý životní styl. Víme, že nesprávná výživa může vést k nepříjemným zdravotním následkům a obezitě a nedostatek pravidelného pohybu našemu tělu neprospívá. Přesto mnoho z nás nenachází motivaci začít s pravidelným tréninkem.

Vyplatí se však přesvědčit se, abyste denně cvičili a alespoň se snažili pravidelně cvičit. Pravidelné školení nám přináší řadu výhod. Za prvé, pravidelně prováděné fyzické cvičení vám umožní zbavit se zbytečných kilogramů a získat štíhlou, atletickou postavu, o které většina z nás sní.

Trénink však přináší i další výhody, neméně důležité než zlepšení vzhledu. Pravidelný trénink zlepšuje stav srdce a oběhového systému, chrání nás před mnoha nebezpečnými nemocemi a poruchami. Fyzické cvičení má také pozitivní vliv na naši náladu a pohodu – při tréninku se v těle tvoří endorfiny, nazývané také hormony štěstí.

Street workout – jak začít?

Lidé mají spoustu kreativních nápadů, které se také ukazují jako velmi užitečné a užitečné, například pro lidi, kteří nemají přístup do posilovny v blízkosti svého bydliště nebo si prostě nemohou dovolit navštěvovat tělocvičnu. Jedním z takových nápadů je street workout, který svým způsobem vycházel z parkouru, tedy umění lezení po stěnách a různých budovách ve městech.

Street workout využívá různé prvky městských budov, případně k tomu speciálně vybudované bariéry a konstrukce, umožňující na nich provádět různé druhy a účely cvičení. Takové stavby jsou oblíbené zejména ve Spojených státech, kde lidé mohou trénovat a rozvíjet své manuální schopnosti a dovednosti pod širým nebem a zároveň tvarovat svou postavu.

Toto je velmi oblíbená možnost, díky které je mnoho lidí ochotnější trénovat a fyzicky se rozvíjet. Street workout je něco, co se začíná objevovat i v Polsku, protože samotný termín vznikl kolem roku 2009 a samotná aktivita funguje už delší dobu.

BCAA jako základní forma podpory pro vaše svaly

BCAA jsou základním suplementem používaným lidmi provozujícími silové sporty. Patří mezi aminokyseliny s rozvětveným řetězcem, které si lidské tělo není schopno vyrobit samo, proto musí být dodáváno zvenčí. Podporuje regeneraci a zabraňuje katabolismu podporou sekrece anabolických hormonů.

BCAA jsou určeny lidem, kteří pravidelně provozují silové sporty a jinou fyzickou aktivitu. Optimální množství doplňku, které bychom měli tělu dodat, je asi 10 gramů, ale v praxi sportovci běžně užívají od 7 do 20 gramů (za den). BCAA je dobré užívat kolem tréninku a v masovém období i hned po probuzení a pak se vyplatí před tréninkem použít vysokoproteinový suplement.

Je také skvělým doplňkem při redukci díky nižšímu množství dodaných kalorií do těla. Tělo díky BCAA aktivuje využití energie obsažené v tukové tkáni, díky čemuž podporuje proces hubnutí.