Tabata- cvičení na nedostatek času

Pokud je vaší jedinou omluvou na zbytečné kilogramy nedostatek času, vymyslete raději něco nového. Existuje řada tréninků, které se dají zvládnout za půl hodiny a navíc můžeme trénovat třikrát týdně.

Tabata k tomuto typu cvičení patří. Je to intenzivní cvičení, které trvá jen čtyři minuty. Před provedením správných cviků samozřejmě nesmíme zapomenout na rozcvičku. Pořádné zahřátí by mělo trvat až dvacet minut. V případě tabaty je to nepostradatelné, protože tento trénink se vyznačuje vysokou intenzitou. Bez předehřívání nebude spalování tak účinné. Tyto cviky můžeme cvičit doma a na webu rychle najdeme návody s návody a hotovými tréninkovými programy.

Vzhledem k intenzitě tabaty to nezvládne každý. Tomuto typu tréninku by se měli vyhnout lidé se srdečními problémy. Nedělejte to raději ani v případě výrazné nadváhy. Na začátek je lepší zvolit něco klidnějšího a až poté zvyšujte intenzitu cvičení.

Cvičení uvolňuje endorfiny

Vědci prokázali, že veškerá fyzická aktivita uvolňuje v našem těle endorfiny, tedy hormony, díky kterým se cítíme šťastní. Ale to není jediná výhoda cvičení. Jízda na kole, běh, fotbal, skateboard nebo kolečkové brusle přispívají ke spalování tuků, které jsou zodpovědné za mnoho vážných onemocnění našeho těla.

Pravidelným cvičením se prostě cítíme lépe, nemluvě o proporční postavě, vypracovaném svalstvu a zlepšení fyzického i psychického postoje k životu. Někdy utratíme spoustu peněz za zlepšení své formy nebo kvality pleti, ale obyčejné cvičení to dokáže zadarmo.

Po nějaké době se fyzická aktivita stane nepostradatelnou součástí našeho života. Pomůže také v boji proti mnoha nemocem. Nemůžeme-li věnovat příliš mnoho času každodennímu pohybu, pak alespoň prožijme aktivní dovolenou. Pěší turistika a pěší turistika budou rozhodně lepším nápadem na dovolenou než lenošení na pláži.

Zrychlete spalování tuků cvičením

HIIT je cvičení, které má mimořádně pozitivní vliv na metabolismus, a tím i hubnutí. V posledních letech je tento typ tréninkových sestav stále populárnější.

Není divu, že HIIT nebo intervaly jsou tak oblíbené. Tato cvičení provádíme s proměnlivou intenzitou, díky které můžeme zlepšit metabolismus a spalování paliva i na pár hodin po tréninku. Další výhodou intervalů je, že je můžeme provádět téměř kdekoli. Nevyžadují také žádné speciální vybavení. Tréninkový set založený na HIIT cvičení lze snadno najít na webu. Trénink můžeme provádět např. při běhu. Pak bychom měli střídavě sprintovat a běhat. Totéž můžete udělat při jízdě na kole.

Intervalové cvičení je nejlepší provádět ráno po lehké snídani. Díky tomu zlepšíme metabolismus na celý den a spalování kalorií bude mnohem efektivnější. Tento typ tréninku skvěle doplňuje redukční dietu.