Zajímavá verze dřepů

Dřepy jsou cviky, které zná každý a jsou perfektní, pokud je vaším cílem posílit svaly na nohou nebo jako doplněk k obecnému tréninku. Občas však některé cviky, ač účinné, začnou nudit. Pak se vyplatí je nahradit něčím jiným, aby nevedly ke snížení motivace cvičit.

Jde o to, dřepy vůbec nevzdávat, ale nějak si je zpestřit. To by mělo stačit k tomu, abychom se mohli soustředit na překonání nového spouštěče, nejen na namáhavost tréninku. Dřepy, i když tyto cviky známe již z dětství, lze skutečně provádět mnoha různými způsoby.

Když nás omrzí jejich klasická verze, můžete je nahradit jinými cviky, které vám umožní procvičit stejné partie svalů. Půjde o cvičení hip liftingu, výpadů, cvičení na gantry a na stepi. Prováděním těchto cviků místo nebo souběžně s dřepy si můžeme výrazně zpestřit trénink. A cíle bude dosaženo – svaly nohou jsou posíleny.

Vaše tělo je vaše energetické „zařízení“

Na rozdíl od vzhledu nepotřebujeme pro silový trénink specializované vybavení, které nabízí tělocvičny. Posilování lze bez problémů provádět i doma s využitím váhy vlastního těla. Naše tělo bude jakýmsi „zařízením“ pro rozvoj krásných svalů a štíhlé postavy.

Činky mohou nahradit dvě láhve s vodou a pro některé cviky můžeme použít židli nebo stůl. Stůl lze použít pro přitahování, židle pro přitahování. Stačí si lehnout na zem a zvedat lahve s vodou, zvládnete i tradiční mačkání. Tímto způsobem můžete procvičovat svaly paží a ramen.

Doma je však nejlepší dělat kliky na tuto část těla. Klasická, námořní nebo nástěnná čerpadla poskytují vynikající výsledky. Naopak na nohy budou nejlepší tradiční dřepy, polodřepy nebo dřepy s výpadem. Pokud chceme dosáhnout co nejlepších výsledků v co nejkratším čase, můžeme tomuto druhu cvičení přidat zátěž v podobě lahví s vodou.

Může skořice podpořit účinky tréninku?

Skořice nepatří mezi oblíbené koření, které Poláci používají. Je to škoda, protože skořice má mnoho zdraví prospěšných vlastností. Obsahuje látku zvanou cinnamaldehyd. Jak bylo prokázáno vědeckým výzkumem, tato sloučenina má protirakovinné vlastnosti.

Skořice se také doporučuje lidem, kteří hubnou. Toto koření lze počítat mezi přírodní spalovače tuků. Zvyšuje tělesnou teplotu, tělo potřebuje další energii na její udržení. Za prvé, skořice má obrovský vliv na regeneraci a zbavování se toxinů z těla. Díky tomu se skvěle hodí k prevenci rakoviny tlustého střeva.

Skořice je také pokladnicí vitamínů A, E, K, C a B6. Navíc obsahuje spoustu prospěšných minerálů jako vápník, fosfor, draslík a mnoho dalších. Vyplatí se přidat toto koření do každodenních jídel, zvláště když mluvíme o mastné polské kuchyni. Napomáhá trávení, je dobrý při žaludečních potížích a snižuje hladinu špatného cholesterolu v krvi.